fbpx
« Αρθρογραφία | Εκπαίδευση | Πανελλήνιες

Ο μαγικός κόσμος του Marketing και του Digital Marketing

Ολοένα και περισσότεροι νέοι επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στο Marketing διότι τους φαντάζει ως κάτι πιο δημιουργικό και καλλιτεχνικό.

Γι’ αυτό το λόγο θελήσαμε να δώσουμε κάποιες πληροφορίες γύρω από το αντικείμενο των δραστηριοτήτων που αφορά το μάρκετινγκ.

Επίτευξη στόχων μιας επιχείρησης χωρίς αποτελεσματική επικοινωνία δεν είναι εφικτό να συμβεί γι’ αυτό και το Μάρκετινγκ αποτελεί ένα από τα κλειδιά μιας επιτυχούς πορείας εκτός των άλλων παραμέτρων.

Όμως το αντικείμενο του δεν περιορίζεται μόνο στη διαφήμιση, στην οργάνωση των πωλήσεων και των δικτύων διανομής των προϊόντων – υπηρεσιών αλλά επεκτείνεται και στη σωστή διαχείριση και εξυπηρέτηση των πελατών, στην ανάπτυξη εξαγωγικής δραστηριότητας , στην έρευνα αγοράς, στην μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή, στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών, στη τιμολόγηση, και πολλά άλλα ακόμη θέματα.

Αυτόματα γίνεται αντιληπτό ότι αναδύονται ειδικότητες επαγγελματικής απασχόλησης σε πολλά πεδία και εντασσόμενες σε αυτό που λέμε Μάρκετινγκ όπως επιχειρησιακή αναλυτική για να αναλύουν δεδομένα από τον παγκόσμιο ιστό και από κοινωνικά δίκτυα. Φυσικά πάντα υπάρχει η δυνατότητα στροφής σε Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, Neuromarketing, Data analysis, UX Researcher, Designer & Tester κ.ά.

Αρκετή συζήτηση γίνεται και για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Digital Marketing). Σύμφωνα με την δημοσίευση της Knowcrunch δίνεται ο απόλυτος οδηγός για όλες τις digital θέσεις εργασίας όπως: ο Web Designer, ο Web Developer, Server Administrator, ο Account & Client Service, ο Content Marketing Specialist, ο Copywriter, ο Graphic Designer, ο Video Producer, ο Search Engine Optimization Specialist (SEO), o Social Media Strategist, o Performance Specialist, o Premium Ads Planner & Buyer, o Email Marketer, o Mobile Marketer, o Influencer Marketer, o Growth Strategist, o Digital Reputation Strategist, o Analyst.

Σύμφωνα με το ίδιο άρθρο οι 5 πιο δημοφιλής εργασίες στο Digital Marketing είναι:
-Social Media Manager
-SEO Specialist
-Email Marketing Specialist
-Performance Marketing Specialist
-Digital Marketing Manager

Θα αναφερθούμε σε μία αγγελία για τη θέση του Digital Marketing Specialist για να γίνει αντιληπτό σε μία πρώτη προσέγγιση ποια είναι τα προσόντα που μπορεί να έχει κάποιος για να διεκδικήσει αυτή τη θέση, αλλά και αρμοδιότητες.

Απαιτούμενα προσόντα:
-Επιθυμητή προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση
-Πτυχίο ανώτερης σχολής σε κατεύθυνση Marketing ή σχετικού πεδίου
-Άριστη γνώση: SEO, Facebook ads/ Google ads, Youtube, Mailchimp, Χ (πρώην Twitter), Instagram, Snapchat, LinkedIn, TikTok
-Εμπειρία στη διαχείριση πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου (Skroutz, Shopflix, Bestprice, Public, Ebay, Amazon)
-Security με εργαλεία διαδικτυακού Marketing
-Εξειδίκευση σε Digital Marketing/ Διαχείριση Social Media
-Ικανότητα άριστης επικοινωνίας και οργάνωσης
-Δημιουργικότητα και εμπορική αντίληψη
-Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
-Άριστη γνώση των Η/Υ
-Γνώση Google Analytics
-Γνώση Γραφιστικών προγραμμάτων
-Επιθυμητή γνώση του Adobe (Photoshop, Premiere, After Effects)
-Sms Marketing
-Email Marketing
-Ανάπτυξη πολλαπλών καναλιών και προτάσεις νέων και δημιουργικών στρατηγικών ανάπτυξης

Οι αρμοδιότητες που μπορεί να του αναθέσουν εστιάζουν:
-Ανανέωση διαχείριση του εταιρικού website
-Διαχείριση του e-shop
-Προγραμματισμός & κοινοποίηση Social Media περιεχομένου σε Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube με προτεινόμενο Engagement Content, βασισμένο στο εταιρικό μας προφίλ
-Δημιουργία Campaigns σε Seo, Google Ads, Facebook Ads, TikTok & καθημερινή παρακολούθηση καμπανιών, με παράλληλη διαχείριση του εκάστοτε μηνιαίου Budget
-Εικαστικά και Βίντεο
-Ανάλυση απόδοσης την διαφημιστικών καμπανιών και προτάσεις βελτιστοποίησης.
-Αναζήτηση και ανάλυση Keywords για στοχεύσεις.
-Δημιουργία και παρουσίαση μηνιαίων στατιστικών
-Παρακολούθηση ενεργειών ανταγωνισμού.

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι κάθε φορά η πολιτική του Marketing έχει να κάνει και με το προϊόν ή την υπηρεσία της εταιρείας που κάποιος δραστηριοποιείται π.χ. sports marketing.

Μη ξεχνάτε είμαστε δίπλα σας όλη η επιστημονική ομάδα της Employ Edu Σύμβουλοι Εκπαίδευσης και Σταδιοδρομίας για τη δική σας έγκυρη ενημέρωση.

Σχολές σε προπτυχιακό επίπεδο που μπορούν να δώσουν σε κάποιον τη δυνατότητα να δραστηριοποιηθεί στο χώρο αυτό είναι: Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (ΟΠΑ), Ψηφιακά Μέσα και Επικοινωνία, Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (με επιλογή κατεύθυνσης Μάρκετινγκ), Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, Ψυχολογίας, Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, Πληροφορικής κ.ά.

Όμως και σε μεταπτυχιακό επίπεδο κάποιος ανεξάρτητα από το πρώτο πτυχίο που έχει μπορεί να δραστηριοποιηθεί στον τομέα αυτό όπως στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας Διοίκηση Επιχειρήσεων: Μάρκετινγκ (MBA) (Εξ αποστάσεως), MSc in e-Business and Digital Marketing (Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ψηφιακό Μάρκετινγκ) από το ΔΙ.ΠΑ.Ε, Marketing and Communication with International Orientation (Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Διεθνή Προσανατολισμό) από το ΟΠΑ ή Αναλυτική Μάρκετινγκ (Marketing Analytics) από το ίδιο πανεπιστήμιο κ.ά.

Σύνταξη: Ζωγραφιά Βακάλογλου , Σύμβουλος Σταδιοδρομίας | EMPLOY EDU Σύμβουλοι Εκπαίδευσης & Σταδιοδρομίας

 

 

 

 

 

 

 

Σχολές, Σπουδές & Πανελλαδικές 2024

Best Seller εδώ και 2 χρόνια!!

hack your future

Επαγγελματικός προσανατολισμός για μαθητές και αποφοίτους

Είναι ωραίο να μοιραζόμαστε,

στείλτο κάπου!

ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ;

Μια σημαντική απόφαση για το μέλλον σου Αρκετοί είναι οι μαθητές, αρχικά της Γ΄ Γυμνασίου και στη συνέχεια στο τέλος της Α΄ λυκείου,  που βρίσκονται μπροστά στο...

Επαγγελματικός Προσανατολισμός και Mentorship

Το Mentorship και ο Επαγγελματικός Προσανατολισμός Ο Επαγγελματικός Προσανατολισμός αποτελεί σημαντικό εργαλείο για κάθε μαθητή/τρια, φοιτητή/τρια αλλά και...

Κατάταξη Αποφοίτων Α.Σ.Τ.Ε. σε Τμήματα Α.Ε.Ι. Τουριστικών Σπουδών

Υπεγράφη Κοινή Υπουργική Απόφαση για την Κατάταξη Αποφοίτων Α.Σ.Τ.Ε. σε Τμήματα Α.Ε.Ι. Τουριστικών Σπουδών Κοινή Υπουργική Απόφαση με τίτλο «Κατάταξη αποφοίτων...

Ενημέρωση απόρριψης ή έγκρισης των μηχανογραφικών δελτίων 5% για το 2025-26

Ενημέρωση υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις σχετικά με την έγκριση ή απόρριψη του μηχανογραφικού τους  δελτίου για εισαγωγή στα ΑΕΙ το ακαδ. έτος...

Βάσεις 2025: 4 «αθόρυβες» σχολές με ευρύ πεδίο γνώσεων και υψηλή απορρόφηση αποφοίτων στην αγορά εργασίας

Ξεχάστε τα «βαριά» πτυχία, αυτές οι 4 ευέλικτες σχολές με λίγα μόρια κάνουν τη διαφορά στις Βάσεις 2025 και αξίζει να βρουν τη θέση τους στο μηχανογραφικό των...

Συνέντευξη εργασίας

7+1  σημαντικά σημεία που θα χρειαστεί  να προσέξει κάποιος σε μία συνέντευξη εργασίας  Ψάχνετε για δουλειά και ήρθε η ώρα, μετά την αποστολή του βιογραφικού...

Φιλολογία: 5 Πανεπιστημιακά Τμήματα που σε κάνουν φιλόλογο

Θέλεις να σπουδάσεις Φιλολογία; Αυτά είναι τα 5 τμήματα που μπορείς να περάσεις Η φιλολογία ως αντικείμενο και το επάγγελμα του φιλολόγου ως αντικείμενο είναι...

Πολυτεχνικές Σχολές – Μηχανογραφικό 2025: Γιατί παραμένουν κορυφαία επιλογή

Μηχανογραφικό 2025: Πολυτεχνικές Σχολές Οι Πολυτεχνικές Σχολές αποτελούν σήμερα έναν από τους πιο ελκυστικούς ακαδημαϊκούς προορισμούς για τους νέους που...

Εξεταστέα Ύλη Πανελλαδικών 2026

Αυτό είναι το Πρόγραμμα Επαναληπτικών Εξετάσεων 2025 Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται το πρόγραμμα επαναληπτικών...

Μηχανογραφικό 2025: Τα χαμηλόβαθμα «διαμαντάκια» του 3ου Επιστημονικού πεδίου

Μηχανογραφικό 2025: Τα χαμηλόβαθμα «διαμαντάκια» του 3ου Επιστημονικού πεδίου Μηχανογραφικό 2025: Βρισκόμαστε στην τελική ευθεία για τη συμπλήρωση του...