fbpx
« Αρθρογραφία | Εκπαίδευση | Πανελλήνιες

Ενημέρωση υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις, για την έγκριση ή απόρριψη του μηχανογραφικού δελτίου

Ενημέρωση υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις, σχετικά με την έγκριση ή απόρριψη του μηχανογραφικού τους δελτίου και των επισυναπτόμενων δικαιολογητικών για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2024 – 2025 σε ποσοστό 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι, οι υποψήφιοι με την κατηγορία των σοβαρών παθήσεων μπορούν να πληροφορούνται την έγκριση ή απόρριψη του μηχανογραφικού τους δελτίου και των επισυναπτόμενων δικαιολογητικών, μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής https://exams-severeillness.it.minedu.gov.gr ή μέσω αντίστοιχου συνδέσμου στην κεντρική ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, από σήμερα Δευτέρα 22/7/2024.

Για την εισαγωγή τους στην ανωτέρω ηλεκτρονική εφαρμογή οι υποψήφιοι θα χρησιμοποιήσουν τα ίδια e-mail (αναγράφεται στο Μηχανογραφικό Δελτίο) και password με εκείνα της υποβολής του Μηχανογραφικού Δελτίου σοβαρών παθήσεων (5%).

Οι υποψήφιοι των οποίων το μηχανογραφικό δελτίο έγινε δεκτό, οφείλουν να ελέγξουν την ορθότητα των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο, Όνομα, Όνομα πατρός, Όνομα μητρός, Έτος γέννησης, ΑΔΤ) και του βαθμού απολυτηρίου, που έχουν καταχωρισθεί στο Μηχανογραφικό τους Δελτίο.

Στους υποψηφίους που δεν έχουν στην κατοχή τους το password ή που δεν θυμούνται το password που χρησιμοποίησαν για την υποβολή του Μηχανογραφικού τους Δελτίου, θα παρέχεται η δυνατότητα υπενθύμισης του κωδικού μέσω της ίδιας ηλεκτρονικής εφαρμογής.

Τονίζεται ότι, όπου στην ηλεκτρονική εφαρμογή ζητείται συμπλήρωση email, πρέπει να χρησιμοποιηθεί το email που αναγράφεται στο Μηχανογραφικό Δελτίο.

Σχολές, Σπουδές & Πανελλαδικές 2024

Best Seller εδώ και 2 χρόνια!!

hack your future

Επαγγελματικός προσανατολισμός για μαθητές και αποφοίτους

Είναι ωραίο να μοιραζόμαστε,

στείλτο κάπου!

Eπαγγέλματα του Mέλλοντος: Tμήματα και Εξειδίκευση

5 Τμήματα Ανθρωπιστικών Σπουδών εξασφαλίζουν καριέρα σε επαγγέλματα του μέλλοντος για την Gen Z, με εξειδίκευση ή χωρίς Βαδίζοντας προς τις Πανελλήνιες 2025 και...

Επαγγελματικά Δικαιώματα: Σχολές και “κρυφές” ευκαιρίες

Κρυφά Επαγγελματικά Δικαιώματα: Ξεκλειδώνοντας νέες ευκαιρίες Στην Ελλάδα, η επιλογή σπουδών είναι μια από τις πιο σημαντικές αποφάσεις που παίρνουν οι νέοι....

Χαμηλόβαθμα Τμήματα: Παραϊατρικά Επαγγέλματα

Η Ενίσχυση των «Παραϊατρικών» Επαγγελμάτων και οι κρυμμένες Ευκαιρίες στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Πολλοί δεν γνωρίζουν βασικές ειδικότητες υγείας και τα τμήματα...

3+1 ειδικότητες στο Marketing

Οι Δυναμικές ειδικότητες που ανοίγουν προοπτικές στον ταχύτατα εξελισσόμενο χώρο του Marketing Αποκλειστικά στο iPaidia.gr, η Βακάλογλου Ζωγραφιά , Σύμβουλος...

Υποτροφία για Μεταπτυχιακές Σπουδές

Προκήρυξη Υποτροφιών Ακαδημαϊκού Έτους 2025-2026 για Μεταπτυχιακές Σπουδές  Το Ίδρυμα «ΛΙΛΙΑΝ ΒΟΥΔΟΥΡΗ» προκηρύσσει, σύμφωνα με τα άρθρα 2/παρ.1α και 9 του...

Ιδρύεται Νέα Κτηνιατρική Σχολή

Στις 10 Απριλίου 2025 υπεγράφη από το Υπουργείο Παιδείας το σχέδιο ΠΔ για την ίδρυση Κτηνιατρικής Σχολής στην Ορεστιάδα. Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και...

Πληροφορική στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο

  Πληροφορική στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο Κέρκυρας, ένα τμήμα με προοπτικές Πληροφορική του Ιονίου, ένα τμήμα ναι μεν μικρό σε μέγεθος και χαμηλόβαθμο, ωστόσο με ένα...

Επάγγελμα: Από ποια ηλικία είναι σωστό να ξεκινά η σκέψη για το επαγγελματικό μέλλον;

Επάγγελμα: Οι μύθοι και η πραγματικότητα για το «πρέπει» της απόφασης Ζούμε σε μία πραγματικότητα όπου οι αλλαγές είναι έντονες με αποτέλεσμα να «γιγαντώνεται»...

Ανακοινώθηκαν τα εξεταστικά κέντρα για τα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2025

Τα εξεταστικά κέντρα για τα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ  Ανακοινώθηκαν τα εξεταστικά κέντρα για τα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2025 EMPLOY EDU, Σύμβουλοι...

Άγνωστα Τμήματα και Ειδικότητες της Οικονομίας

Πέντε δυναμικά τμήματα Οικονομίας Σε έναν κόσμο που αλλάζει με ραγδαίους ρυθμούς και μια αγορά εργασίας που απαιτεί εξειδίκευση και προσαρμοστικότητα, η επιλογή...