fbpx
« Πανελλήνιες

Καθορισμός αριθμού εισακτέων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 2020-21

Καθορισμός αριθμού εισακτέων σπουδαστών στις Σχολές, στα Τμήματα και στις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Α. Ορίζεται  επί του αριθμού εισακτέων  στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις των Τμημάτων:

α) Ποσοστό 10% των θέσεων των Πανεπιστημίων, των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ), των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης (ΑΣΤΕ) και του Τμήματος Θεωρίας και Ιστορίας της Τέχνης της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών, πλην των Τμημάτων Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου, Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, το οποίο θα καλυφθεί:

i) Κατά 40% ως εξής:

– από υποψηφίους οι οποίοι συμμετείχαν για τελευταία φορά το σχολικό έτος 2017-18 στις πανελλαδικές εξετάσεις ημερήσιων ΕΠΑΛ με το σύστημα εισαγωγής που θεσπίστηκε με το ν. 4186/2013 (Α ́ 193) με βάση την τελευταία εξέτασή τους και υποβάλλουν εκ νέου μηχανογραφικό δελτίο το έτος 2020 χωρίς νέα εξέταση, και συγκεκριμένα:

  • σε ποσοστό 5% σε Τμήματα και Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Πολυτεχνείων και Πολυτεχνικών Σχολών, σε Τμήματα Ιατρικής, Οδοντιατρικής, Κτηνιατρικής, Φαρμακευτικής, Φυσικής, Βιολογίας και Γεωλογίας.
  • σε ποσοστό 20% στην Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ) και στις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης (ΑΣΤΕ).
  •  σε ποσοστό 10% στις λοιπές Σχολές, Τμήματα και Εισαγωγικές Κατευθύνσεις των Πανεπιστημίων όπως καθορίζονται στο άρθρο 1 της αριθμ. Φ 153/79899/Α5/21-5-2019 (Β ́ 1904 και Β ́ 1940 ) Υπουργικής Απόφασης όπως τροποποιήθηκε με την Υ.Α. Φ.153/40138/Α5/23.03.2020 (ΦΕΚ 1106 Β ́).

– κατά το υπόλοιπο από υποψηφίους οι οποίοι συμμετείχαν για τελευταία φορά το σχολικό έτος 2017-18 στις πανελλαδικές εξετάσεις ημερήσιων ΓΕΛ με το σύστημα εισαγωγής που θεσπίστηκε με το ν. 4186/2013 (Α ́ 193) με βάση την τελευταία εξέτασή τους και υποβάλλουν εκ νέου μηχανογραφικό δελτίο το έτος 2020 χωρίς νέα εξέταση.

ii) Κατά 60% ως εξής:

– από υποψηφίους οι οποίοι συμμετείχαν το σχολικό έτος 2018-19 στις πανελλαδικές εξετάσεις ημερήσιων ΕΠΑΛ με το σύστημα εισαγωγής που θεσπίστηκε με το ν. 4186/2013 (Α ́ 193) με βάση την τελευταία εξέτασή τους και υποβάλλουν εκ νέου μηχανογραφικό δελτίο το έτος 2020 χωρίς νέα εξέταση, και συγκεκριμένα:

  • σε ποσοστό 5% σε Τμήματα και Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Πολυτεχνείων και Πολυτεχνικών Σχολών, σε Τμήματα Ιατρικής, Οδοντιατρικής, Κτηνιατρικής, Φαρμακευτικής, Φυσικής, Βιολογίας και Γεωλογίας.
  • σε ποσοστό 20% στην Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ) και στις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης (ΑΣΤΕ).
  • σε ποσοστό 10% στις λοιπές Σχολές, Τμήματα και Εισαγωγικές Κατευθύνσεις των Πανεπιστημίων όπως καθορίζονται στο άρθρο 1 της αριθμ. Φ 153/79899/Α5/21-5-2019 (Β ́ 1904 και Β ́ 1940 ) Υπουργικής Απόφασης όπως τροποποιήθηκε με την Υ.Α. Φ.153/40138/Α5/23.03.2020 (ΦΕΚ 1106 Β ́).

– κατά το υπόλοιπο από υποψηφίους οι οποίοι συμμετείχαν το σχολικό έτος 2018-19 στις πανελλαδικές εξετάσεις ημερήσιων ΓΕΛ με το σύστημα εισαγωγής που θεσπίστηκε με το ν. 4186/2013 (Α ́ 193) με βάση την τελευταία εξέτασή τους και υποβάλλουν εκ νέου μηχανογραφικό δελτίο το έτος 2020 χωρίς νέα εξέταση.

Οι θέσεις του παραπάνω εδαφίου (α) δεν διεκδικούνται με βάση την εξέτασή τους στις επαναληπτικές εξετάσεις από όσους υποψηφίους συμμετείχαν στις επαναληπτικές εξετάσεις 2018 ή 2019 και διεκδίκησαν επιπλέον ποσοστό 0,5% των θέσεων εισακτέων για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Δεξιότητες Μελέτης για Φοιτητές και Φοιτήτριες

Δεξιότητες Μελέτης για Φοιτητές και Φοιτήτριες Διαβάστε τον επικαιροποιημένο οδηγό του Εργαστηρίου Ψυχολογίας ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ "Δεξιότητες Μελέτης – Επιτυχία στις...

Elevator Pitch – Για να φτάσεις στην κορυφή πάρε το σωστό ασανσέρ

Για να φτάσεις στην κορυφή πάρε το σωστό ασανσέρ - Create and Master your Elevator Pitch Και εκεί που βρίσκεσαι τυχαία ή όχι τόσο τυχαία, μπροστά σε έναν...

6 λόγοι για να κάνεις Πρακτική Άσκηση

Η πρακτική άσκηση αποτέλεσε και συνεχίζει να αποτελεί αναπόσπαστο χαρακτηριστικό των προγραμμάτων σπουδών, κυρίως, εφαρμοσμένων επιστημών. Ωστόσο, τα τελευταία...

Πως αποκτάς εργασιακή εμπειρία όταν ακόμη σπουδάζεις

Όταν σου λείπει 1 χρόνος επαγγελματική εμπειρία: πως αποκτάς εργασιακή εμπειρία όταν ακόμη σπουδάζεις. Επιτέλους, πλησιάζεις στην ολοκλήρωση των σπουδών σου ή...

Τελικά θα επιστρέψουμε στη φυσική τάξη ή μιλάμε για τη νέα εκπαιδευτική πραγματικότητα;

Βαδίζοντας ένα χρόνο πλέον μέσα στην πανδημία, πολλές καταστάσεις που μέχρι τα τέλη του 2019 έμοιαζαν πολύ μακρινές ή/και εντάσσονταν στην πραγματικότητα της...

Ανθρώπινο γνώρισμα είναι και η δυνατότητα του να αποτυγχάνεις

Ανθρώπινο γνώρισμα είναι και η δυνατότητα του να αποτυγχάνεις Να τονίσουμε εδώ ότι μέχρι το 1950 δε γνωρίζαμε πως να αποφύγουμε το ενδεχόμενο μιας καρδιακής...

Δείτε κορυφαία πανεπιστήμια – QS Online Masters Fair

Δείτε κορυφαία πανεπιστήμια - QS Online Masters Fair Πέμπτη 18 Μαρτίου, 18.30 -21.00 Εγγραφείτε τώρα http://bit.ly/37CyT81 Σε προσκαλούμε στην Διεθνή Έκθεση...

Coping ‒ Στρατηγικές διαχείρισης στρεσογόνων καταστάσεων

INE: Coping ‒ Στρατηγικές διαχείρισης στρεσογόνων καταστάσεων Στο πλαίσιο λειτουργίας των εξ αποστάσεως υπηρεσιών πληροφόρησης του Δικτύου Πληροφόρησης και...

Όλες οι σημαντικές αλλαγές στις φετινές Πανελλαδικές, στις Βάσεις & στο Μηχανογραφικό

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ: Όλες οι σημαντικές Αλλαγές στις φετινές Πανελλαδικές, στις Βάσεις & στο Μηχανογραφικό Μετά τη ψήφιση του νομοσχεδίου Εισαγωγή στην...

Το νομοσχέδιο του υπ. Παιδείας, όπως ψηφίστηκε στη Βουλή

Το νομοσχέδιο του υπ. Παιδείας, όπως ψηφίστηκε στη Βουλή Σύμφωνα με πληροφορίες του esos.gr Το esos δημοσιεύει το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας «Εισαγωγή...