Η Ε.Β.Ε. και οι παγίδες στο Μηχανογραφικό
Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και Μηχανογραφικό
Κοιτώντας τα περσινά στατιστικά θα διαπιστώσει κανείς πως η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην πλήρωση των θέσεων σε αρκετά τμήματα. Για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι, μία στις τρεις σχολές σε όλη την επικράτεια είχαν κενές θέσεις. Τμήματα που βρίσκονται σε κεντρικές πόλεις τις Ελλάδος βρέθηκαν αντιμέτωπες για ακόμη μια χρονιά με λιγότερους φοιτητές-φοιτήτριες.
Συγκεντρώσαμε λοιπόν κάποια από τα τμήματα, στα οποία δεν καλύφθηκαν οι κενές θέσεις.
1ο Επιστημονικό πεδίο
Όπως φαίνεται και στους πίνακες σε όλα τα επιστημονικά πεδία υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις. Οι αιτίες του «φαινομένου» είναι:
- οι χαμηλές επιδόσεις των μαθητών
- η ελλιπής ενημέρωση για τα τμήματα, τις διαθέσιμες θέσεις και τα επαγγελματικά δικαιώματα
- η ελλιπής ενημέρωση για την διεπιστημονικότητα και την αξιοποίηση του πτυχίου
- η μη αξιοποίηση των δυνατοτήτων της μετακίνησης ή της μετεγγραφής φοιτητών
2ο Επιστημονικό πεδίο
Σε αυτό το χρονικό σημείο, τις βαθμολογίες δεν μπορούμε να τις ελέγξουμε αλλά είναι στο χέρι μας να εκμεταλλευτούμε τις δυνατότητες που μπορούν να μας δώσουν αρκετά από τα τμήματα, τα οποία αναφέρονται στους πίνακες με τις κενές θέσεις.
3ο Επιστημονικό πεδίο
Η επαφή με έναν σύμβουλο επαγγελματικού προσανατολισμού θα μας δώσει την πληροφόρηση που χρειαζόμαστε, ώστε να αποφύγουμε τις παγίδες που έχει το ελληνικό σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, να κερδίσουμε χρόνο βρίσκοντας τη βέλτιστη λύση για την ιεράρχηση των σχολών στο Μηχανογραφικό Δελτίο και να μπορέσουμε να γνωρίσουμε αναδυόμενους τομείς και επαγγέλματα με μέλλον.
4ο Επιστημονικό πεδίο
Σύνταξη: Δημήτρης Νίκου Σύμβουλος Σταδιοδρομίας | EMPLOY EDU Σύμβουλοι Εκπαίδευσης & Σταδιοδρομίας