Όλες οι δυσκολίες στα μαθηματικά δεν αποτελούν Δυσαριθμησία!
Όλες οι δυσκολίες στα μαθηματικά δεν αποτελούν Δυσαριθμησία

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Δασκάλους, Ειδικούς Παιδαγωγούς, Νηπιαγωγούς, Ψυχολόγους, Καθηγητές Μέσης Εκπαίδευσης, φοιτητές, σπουδαστές, γονείς κι όλους τους ειδικούς, που εμπλέκονται στην υποστήριξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Η σπουδαιότητα του αντικειμένου εντοπίζεται στο γεγονός ότι όλες οι δυσκολίες στα μαθηματικά δεν αποτελούν Δυσαριθμησία. Επομένως, απαιτείται διάκριση μεταξύ των κενών – δυσκολιών κατάκτησης του γνωστικού αντικειμένου και των γνωρισμάτων της Ειδικής Μαθησιακής Διαταραχής της Δυσαριθμησίας. Αυτή η διάκριση είναι σημαντική στη διδακτική προσέγγιση και στην πρόγνωση των δυσκολιών.
Σύνταξη: Δρ. Φουστάνα Αγγελική, Διδάκτωρ Ειδικής Παιδαγωγικής, Institute of Education, University of London, GB, Επιστημονική συνεργάτης – Διδάσκουσα ΕΚΠΑ, Επιμορφώτρια Εκπ/σης ενηλίκων Ε.Κ.Δ.Δ.Α., Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., ΥΠΑΙΘ